Marketingová strategie a filozofie značky Off-White: Pohled na tvůrce Virgila Abloha – Bc. Eliška Trávníčková
Bc. Eliška Trávníčková
Master's thesis
Marketingová strategie a filozofie značky Off-White: Pohled na tvůrce Virgila Abloha
Off-White Brand Marketing Strategy and Philosophy: An insight on creator Virgil Abloh
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie a filozofie módní značky Off-White. Teoretická část zkoumá základní principy marketingu, marketingový mix (4P), branding a identitu značky. Dále se věnuje marketingové komunikaci, s důrazem na online marketing a sociální média. Praktická část se soustředí na samotnou značku Off- White, sleduje její vývoj a analyzuje marketingové komunikační …moreAbstract:
This dissertation thesis focuses on the analysis of the marketing strategy and philosophy of the Off-White fashion brand. The theoretical part examines the basic principles of marketing, the marketing mix (4P), branding and brand identity. It also specializes in marketing communication, with an emphasis on online marketing and social media. The practical part focuses on the Off-White brand itself, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRÁVNÍČKOVÁ, Eliška. \textit{Marketingová strategie a~filozofie značky Off-White: Pohled na tvůrce Virgila Abloha}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ff2s9l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights