Trendy v cestovním ruchu jako podnikatelská příležitost – Jana Portešová
Jana Portešová
Bachelor's thesis
Trendy v cestovním ruchu jako podnikatelská příležitost
Trends in tourism as a business opportunity
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je kvalitativní srovnávací analýza vývoje trendů v cestovním ruchu. Hlavní cíl bude dosažen především za pomocí dvou dílčích cílů, kterými jsou identifikace trendů v cestovním ruchu ve světě i v České republice, zhodnocení dopadu pandemie covid-19 na trendy cestovního ruchu. Třetím dílčím cílem bude vytvoření zájezdu na základě výstupu z analýzy dat trendů v cestovním ruchu …viacAbstract:
The aim of this thesis is to produce a qualitative analysis comparing trends of development in tourism. The main objective will be delivered mainly with the use of sub-goals which are the identification of trends in tourism both abroad and in the Czech republic, and by evaluating the impact of the covid-19 pandemic and lastly the creation of a trip based on the output from the data analysis of trends …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Pavel Moulis, Ph.D.
- Oponent: Michal Prokop, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Realizovatelnost business plánu v oblasti prodeje leteckých motorů
Kristýna Princová -
Analýza příležitostí v oblasti e-business
Petra Smékalová -
Doing Business in Tunisia
Sarra Chouchane -
Příprava business modelu sociálního podniku v Ústeckém kraji
Luke Bojčev -
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Exploring business opportunities in the markets of Guyana, Suriname, and French Guyana
Anna Iakimova -
Gastroturismus a pivovarnictví jako možnost rozšíření nabídky vybrané cestovní kanceláře
Sojková Sojková -
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře
Eva Horálková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
18. 3. 2023
Mach, J.
18. 3. 2023