Marketingová propagace textilní firmy – Erika Ročková
Erika Ročková
Bakalářská práce
Marketingová propagace textilní firmy
Marketing Promotion of the textile company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá několika návrhy nové propagace pro firmu Elas, s.r.o. Teoretická část práce obsahuje seznámení s firmou Elas, s.r.o. a jejím výrobkovým sortimentem, odběrateli firmy, konkurencí a na základě provedené SWOT analýzy byla zjištěna skutečnost převahy slabých stránek firmy, které úzce souvisí s cílem bakalářské práce. V praktické části práce je charakterizován současný stav propagace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with several proposals of new promotion for the company Elas, s.r.o. The theoretical part of the thesis contains an introduction to the company Elas, s.r.o. product range, business customers, competitive environment. Part of the work is also SWOT analysis, where it was found, more weaknesses of the company, which are linked the objective of bachelor thesis. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROČKOVÁ, Erika. \textit{Marketingová propagace textilní firmy} [online]. Liberec, 2019 [cit. 2023-03-24]. Dostupné z: https://theses.cz/id/ff9hrh/. Bakalářská práce. Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní. Vedoucí práce Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Jak správně citovat práci
Ročková, Erika. Marketingová propagace textilní firmy. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Kamila Paulová -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová