Bc. Lenka HÁLKOVÁ

absolventská práce studenta CŽV

Archeopark Bärnau - zážitková pedagogika ve výuce dějepisu na SŠ a vyšším stupni gymnázia

Anotace:
Diplomová práce představuje metodu zážitkové pedagogiky a osvětluje její využití ve vyučování dějepisu na středních školách a vyšším stupni gymnázia. Úvodní kapitola se zaměřuje na vymezení pojmu zážitková pedagogika a na příslušnou terminologii. Druhá kapitola popisuje historický vývoj Norimberské stezky. Následující část práce pojednává o Archeoparku Bärnau-Tachov - jeho historii, prostředí a výukových …více
Abstract:
The thesis introduces the method of experiential pedagogy and sheds light on its use in teaching history in secondary schools and upper secondary schools. The introductory chapter focuses on the definition of experiential pedagogy and its terminology. The second chapter describes the historical development of the Nuremberg Trail. The following part of the thesis deals with the Bärnau-Tachov History …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Naděžda Morávková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HÁLKOVÁ, Lenka. Archeopark Bärnau - zážitková pedagogika ve výuce dějepisu na SŠ a vyšším stupni gymnázia. Plzeň, 2021. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/