Produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby – Vojtěch Machálek
Vojtěch Machálek
Bakalářská práce
Produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby
Production and publication of a music track in electronic dance music
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje procesu produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby. V první části práce podává stručný nástin historie nonartificiální hudby, využitelného marketingu, historického vývoje a současného stavu hudebního průmyslu a elektronické taneční hudby. Druhá část práce se věnuje hudební tvorbě v domácím studiu, potřebnému rozpočtu, zvukové úpravě skladby, placenému …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the process of production and publication of a musical composition in the field of electronic dance music. The first part addresses the historical development in nonartificial music, the available marketing, the development and current state of the music industry as well as electronic dance music. The second part of the thesis deals with music production in a home studio …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70394
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Daniel Šubrt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70394
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Determinants of success of music production
Daniel Charvát -
Marketingová strategie v oboru hudební produkce na příkladu projektu Jabloň Music
Radek Bjaloň -
Analýza hudební tvorby ve virtuální realitě: Případová studie hudební platformy Museverse
Viola Saláková -
Produkce elektronické hudby v domácích podmínkách
Dušan SIVÁK -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Problematika internetu věcí (Internet of things) v trestné činnosti
Štěpán Rak -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su