Marek Lampa

Diplomová práce

Služby zákazníkům v elektronickém obchodování

Customer services in e-commerce
Anotace:
První kapitola se všeobecně věnuje službám zákazníkům a následně popisuje historii internetu a internetových obchodů v České republice i ve světě. Následující kapitola se zabývá problematikou rozdělení e-shopů do skupin. V další části práce jsou popsány nejběžnější způsoby platby na e-shopech a jejich bezpečnost. Poslední kapitola teoretické části se věnuje dopravě, historii dopravy, dopravním prostředkům …více
Abstract:
The first chapter is summarising the customer service and then describes the history of the Internet and Internet shops in the Czech Republic and in the world. The following chapter divides the distribution of e-shops into groups. The next part describes the most common ways of payment in e-shops and their security. The last chapter of the theoretical part is dedicated to transport, transport history …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.

Vysoká škola logistiky o.p.s.

Magisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika (LOG)