Karolína Kociánová

Master's thesis

Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu

E-commerce strategy for a fast-moving company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout strategii pro vstup na elektronický trh pro nadnárodní společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu. Teoretická část je věnována specifikům elektronického obchodu a jednotlivým krokům implementace a adopce e-commerce strategie. V rámci praktické části je provedena strategická analýza mapující stav české e-commerce. Dále je na základě konkurenční analýzy zhodnocena …more
Abstract:
The aim of the thesis is to design a strategy for entering on the electronic market for a multinational company trading on the fast-moving market. The theoretical part is devoted to the specifics of e-commerce and the individual steps of implementing and adopting the e-commerce strategy. Within the practical part is a strategic analysis mapping the status of Czech e-commerce. Furthermore, based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2019
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Lukáš Suchý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74995