Karolína Kociánová

Master's thesis

Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu

E-commerce strategy for a fast-moving company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navrhnout strategii pro vstup na elektronický trh pro nadnárodní společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu. Teoretická část je věnována specifikům elektronického obchodu a jednotlivým krokům implementace a adopce e-commerce strategie. V rámci praktické části je provedena strategická analýza mapující stav české e-commerce. Dále je na základě konkurenční analýzy zhodnocena …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to design a strategy for entering on the electronic market for a multinational company trading on the fast-moving market. The theoretical part is devoted to the specifics of e-commerce and the individual steps of implementing and adopting the e-commerce strategy. Within the practical part is a strategic analysis mapping the status of Czech e-commerce. Furthermore, based on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2019
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Lukáš Suchý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74995