English Language Teaching Strategies in Heterogeneous Classes – Bc. Tereza KRSKOVÁ
Bc. Tereza KRSKOVÁ
Master's thesis
English Language Teaching Strategies in Heterogeneous Classes
English Language Teaching and Learning Strategies in Heterogeneous Classes
Abstract:
This diploma project focuses on English language teaching as a second language in heterogeneous classes with the use of methods and strategies of differentiation. The aim of this diploma project is to analyse the current situation of teaching English as a foreign language in heterogeneous classes with the help of differentiation in the Czech Republic.Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na výuku anglického jazyka v heterogenních třídách za použití metod a strategií diferenciace. Cílem této diplomové práce je zjistit současnou situaci výuky anglického jazyka jako cizího jazyka v heterogenních třídách za pomoci diferenciace v České republice.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRSKOVÁ, Tereza. English Language Teaching Strategies in Heterogeneous Classes. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching English for Lower Secondary Schools / UAJma-UDĚJmi
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Postupy a metody při tvorbě integrované strategie místní akční skupiny
Michaela Slavíková -
Aktivizující metody a strategie ve výuce prvouky v 1.ročníku ZŠ
Gabriela MOCKOVÁ -
Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ
Jana Nejedlá -
Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
Veronika Čížová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Jak přistupovat k výuce anglického jazyka v heterogenních třídách na 1. stupni ZŠ
Linda BAMBUŠKOVÁ -
Efektivní způsoby prezentace gramatiky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Vendula Pykalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights