Anna Matějáková

Bachelor's thesis

Role reklamního sloganu v marketingu a image značky

Role of advertising slogan in marketing and brand image
Anotácia:
Práce se skládá ze čtyř kapitol. První pojednává o reklamním sloganu, jeho významu v marketingu a procesu jeho vytváření. Druhá kapitola se zabývá obsahovým marketingem. Dále se práce soustředí na image značky. Závěrečná kapitola teoretické části bakalářské práce se věnuje psychologii reklamy, zejména pak působením reklamy na spotřebitele. Cílem praktické části bakalářské práce je zjistit, jaké reklamní …viac
Abstract:
Bachelor thesis consists of four chapters. The first chapter deals with the advertising slogan, its importance in marketing and the process of its creation. The second chapter deals with content marketing. Futher the bachelor thesis focuses on brand image. The final chapter deals with psychology of advertising, especially with the effect on consumers. The aim of practical part of the bachelor thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication