Monika Hlohinová

Diplomová práce

Analýza komunikačného mixu v segmente SME

Analýza komunikačního mixu v segmentu SME
Anotace:
Hlavním cílem práce je provést podrobnou analýzu komunikační strategie společnosti působící v stavebnictví na českém trhu. Důraz je kladen na problematiku komunikačního mixu a vhodné uplatnění jednotlivých nástrojů mixu v závislosti na konkrétních projektech. Součástí práce je také srovnání využívání nástrojů komunikačního mixu dané společnosti s obvykle používanými nástroji v oboru na domácím trhu …více
Abstract:
The main goal is to carry out a detailed analysis of the communication strategy of a company working in construction industry in the Czech market. Analysis is focused on the issue of the communication mix and appropriate application of instruments, depending on specific projects. Also included is a comparison of instruments used in the communication mix of the company with instruments used in the field …více
Abstract:
Hlavným cieľom práce je previesť podrobnú analýzu komunikačnej stratégie spoločnosti, pôsobiacej v stavebníctve na českom trhu. Dôraz je kladený na problematiku komunikačného mixu a vhodné uplatnenie jednotlivých nástrojov mixu v závislosti na konkrétnych projektoch. Súčasťou práce je taktiež porovnanie využívania nástrojov komunikačného mixu danej spoločnosti s obvykle používanými nástrojmi v obore …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Miroslav Křížek
  • Oponent: Martin Kešner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22216

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management