Lucie Fornůsková

Bakalářská práce

Politický marketing v éře sociálních sítí: Cílení digitálních kampaní Kamaly Harris a Donalda Trumpa na mladé voliče v amerických prezidentských volbách 2024

Political Marketing in the Age of Social Media: Digital Campaigns of Kamala Harris and Donald Trump Targeting Young Voters in the 2024 US Presidential Election
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá způsoby, jakými političtí aktéři využívali digitální marketing a sociální sítě k oslovení mladých voličů z generace Y a Z v rámci amerických prezidentských voleb v roce 2024. Výzkum je zaměřen na srovnání digitálních kampaní Kamaly Harris a Donalda Trumpa, přičemž analyzuje zejména formu a obsah cílené digitální komunikace. V teoretické části je vymezen koncept politického …více
Abstract:
The bachelor’s thesis explores how political actors employed digital marketing and social media to reach young voters from Generations Y and Z during the 2024 United States presidential election. The research focuses on a comparison of the digital campaigns of Kamala Harris and Donald Trump, analyzing in particular the form and content of targeted digital communication. The theoretical part defines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Ladislav Mrklas, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Miloš Brunclík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CEVRO Univerzita