Politický marketing v éře sociálních sítí: Cílení digitálních kampaní Kamaly Harris a Donalda Trumpa na mladé voliče v amerických prezidentských volbách 2024 – Lucie Fornůsková
Lucie Fornůsková
Bakalářská práce
Politický marketing v éře sociálních sítí: Cílení digitálních kampaní Kamaly Harris a Donalda Trumpa na mladé voliče v amerických prezidentských volbách 2024
Political Marketing in the Age of Social Media: Digital Campaigns of Kamala Harris and Donald Trump Targeting Young Voters in the 2024 US Presidential Election
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá způsoby, jakými političtí aktéři využívali digitální marketing a sociální sítě k oslovení mladých voličů z generace Y a Z v rámci amerických prezidentských voleb v roce 2024. Výzkum je zaměřen na srovnání digitálních kampaní Kamaly Harris a Donalda Trumpa, přičemž analyzuje zejména formu a obsah cílené digitální komunikace. V teoretické části je vymezen koncept politického …víceAbstract:
The bachelor’s thesis explores how political actors employed digital marketing and social media to reach young voters from Generations Y and Z during the 2024 United States presidential election. The research focuses on a comparison of the digital campaigns of Kamala Harris and Donald Trump, analyzing in particular the form and content of targeted digital communication. The theoretical part defines …víceKlíčová slova
politický marketing sociální sítě digitální kampaně mladí voliči americké prezidentské volby 2024 Kamala Harris Donald Trump cílení marketingových kampaní influenceři marketingová reklama algoritmická reklama political marketing social media digital campaigns young voters U.S. presidential election 2024 marketing campaign targeting influencers marketing advertising algorithmic advertising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.cevro.cz/th/v8002/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Ladislav Mrklas, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Miloš Brunclík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FORNŮSKOVÁ, Lucie. \textit{Politický marketing v éře sociálních sítí: Cílení digitálních kampaní Kamaly Harris a Donalda Trumpa na mladé voliče v amerických prezidentských volbách 2024}. Online. Bakalářská práce. Praha: CEVRO Univerzita, z.ú. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/fga3ut/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CEVRO UniverzitaCEVRO Univerzita
Bakalářský studijní program / obor:
Politologie a mezinárodní vztahy / Politologie a mezinárodní vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Americké prezidentské volby 2020 pohledem vybraných českých online médií
Kateřina PROKEŠOVÁ -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Vliv ekonomické situace kyvadlových států na prezidentské volby v USA
Barbora Tachezyová -
Prezidentské volby v USA 2024
Barbora Baslová -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Americké prezidentské volby v USA 2016
Aneta SEDLÁČKOVÁ -
Americké prezidentské volby 2016
Aneta SEDLÁČKOVÁ -
Americké prezidentské volby v roce 2016: Analýza negativních volebních spotů
Natálie MOTYKOVÁ