Spotřebitelské chování českých zákazníků v odvětví fashion – Sára Sedláčková
Sára Sedláčková
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování českých zákazníků v odvětví fashion
Behavior of Czech customers‘ in fashion industry
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na tři sekce. První teoretická část je zaměřena na vysvětlování pojmu jako je módní marketing, fast fashion móda, slow fashion móda, sustainability, recyklace oděvů, dopady na životní prostředí a chování spotřebitele. Analytická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení samotného výzkumu a analýzu získaných dat z kvantitativního dotazníkového šetření. V návrhové …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into three sections. The first theoretical part is focused on explaining concepts such as fashion marketing, fast fashion, slow fashion, sustainability, clothing recycling, environmental impact, consumer behavior. The analytical part of the bachelor's thesis is focused on defining the research itself and the data obtained from the quantitative questionnaire survey. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Ivan Šimek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Silvia Harajdová -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Jana Gregarová -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
Udržitelné chování českých spotřebitelů v oblasti dopravy
Petr Kabátník -
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová -
The CSR in the fashion industry
Maria Menshchikova -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova