Postoje generácií k udržateľnosti v módnom priemysle – Michaela Hudcovičová
Michaela Hudcovičová
Diplomová práce
Postoje generácií k udržateľnosti v módnom priemysle
Postoje generací k udržitelnosti v módním odvětví
Anotace:
Módní průmysl patří v současné době k odvětvím nejvíce zatěžujícím životní prostředí. Diplomová práce popisuje dopady rychlé módy na životní prostředí spolu s vymezením konceptu udržitelnosti a udržitelné módy jako možné alternativy šetrné k životnímu prostředí. Teoretická část práce poskytuje ucelený pohled na koncept udržitelnosti a teorii plánovaného chování spolu s vysvětlením ekologického dluhu …víceAbstract:
The fashion industry is widely recognized as a significant contributor to environmental pollution. This thesis investigates the impact of fast fashion on the environment and explores sustainable fashion as a possible alternative. The theoretical part of the thesis provides a comprehensive overview of the concept of sustainability and the theory of planned behaviour, along with an explanation of the …víceAbstract:
Módny priemysel patrí v súčasnej dobe k odvetviam najviac zaťažujúcim životné prostredie. Diplomová práca opisuje dopady rýchlej módy na životné prostredie spolu s vymedzením konceptu udržateľnosti a udržateľnej módy ako možnej alternatívy šetrnej k životnému prostrediu. Teoretická časť práce poskytuje ucelený pohľad na koncept udržateľnosti a teóriu plánovaného správania spolu s vysvetlením ekologického …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88896
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88896
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
Julia Roedel -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
Karolína Pavlíčková -
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
Natálie Křepelková -
The impact of ESG reporting on the transparency and accountability of fast fashion supply chains
Anna Gluško -
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová