Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU – Bc. Kateřina Janotová
Bc. Kateřina Janotová
Diplomová práce
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Marketing of nonprofit music festival - BESEDA U BIGBÍTU
Anotace:
Letní hudební festivaly mají v české kultuře i mezi kapelami a hudebníky neodmyslitelně důležitou pozici. Pro návštěvníky jsou cílem zábavy a odpočinku, pro řadu muzikantů místem, kde se mohou předvést, srovnávat a navázat nové kontakty. Beseda u Bigbítu patří mezi ten typ festivalů, který se nehonosí světovými hvězdami a vysokými cenami za vstupné, ale jeho úloha je evropsky hudebně stmelující (přiváží …víceAbstract:
Summer musical festivals have essentialy important position in Czech culture, as they have among the bands and musicians. For the visitors they are source of entertainment and relaxation; for musicians a place, where they can perform, compare and make new connections. Beseda u Bigbítu belongs among those festivals, which don´t boast about world known stars or demand sky-high prices for ticket; its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rhmc6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Neusar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp
Kateřina Janotová -
Pivní festival v Litomyšli
Štěpán Renza