Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU – Bc. Kateřina Janotová
Bc. Kateřina Janotová
Master's thesis
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Marketing of nonprofit music festival - BESEDA U BIGBÍTU
Abstract:
Letní hudební festivaly mají v české kultuře i mezi kapelami a hudebníky neodmyslitelně důležitou pozici. Pro návštěvníky jsou cílem zábavy a odpočinku, pro řadu muzikantů místem, kde se mohou předvést, srovnávat a navázat nové kontakty. Beseda u Bigbítu patří mezi ten typ festivalů, který se nehonosí světovými hvězdami a vysokými cenami za vstupné, ale jeho úloha je evropsky hudebně stmelující (přiváží …moreAbstract:
Summer musical festivals have essentialy important position in Czech culture, as they have among the bands and musicians. For the visitors they are source of entertainment and relaxation; for musicians a place, where they can perform, compare and make new connections. Beseda u Bigbítu belongs among those festivals, which don´t boast about world known stars or demand sky-high prices for ticket; its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rhmc6/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Neusar
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp
Kateřina Janotová -
Pivní festival v Litomyšli
Štěpán Renza