Bc. Kateřina Janotová

Master's thesis

Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU

Marketing of nonprofit music festival - BESEDA U BIGBÍTU
Abstract:
Letní hudební festivaly mají v české kultuře i mezi kapelami a hudebníky neodmyslitelně důležitou pozici. Pro návštěvníky jsou cílem zábavy a odpočinku, pro řadu muzikantů místem, kde se mohou předvést, srovnávat a navázat nové kontakty. Beseda u Bigbítu patří mezi ten typ festivalů, který se nehonosí světovými hvězdami a vysokými cenami za vstupné, ale jeho úloha je evropsky hudebně stmelující (přiváží …more
Abstract:
Summer musical festivals have essentialy important position in Czech culture, as they have among the bands and musicians. For the visitors they are source of entertainment and relaxation; for musicians a place, where they can perform, compare and make new connections. Beseda u Bigbítu belongs among those festivals, which don´t boast about world known stars or demand sky-high prices for ticket; its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Neusar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management

Theses on a related topic