Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka – Ing. Lenka Horčičková
Ing. Lenka Horčičková
Diplomová práce
Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka
Marketing communication of company as a process of formation customer value
Anotace:
Téma této diplomové práce je Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka. Podnik zvolený pro účely práce se zabývá prodejem výpočetní a mobilní techniky v regionu s vysokou nezaměstnaností a nízkými mzdami. Jako svou hlavní komunikační strategii si stanovil komunikaci prostřednictvím nízkých cen, jimiž se snaží zároveň poskytovat hodnotu svým zákazníkům. Cílem diplomové …víceAbstract:
The topic of my diploma work is Marketing communication of company as a process of formation of customer value. The company, which was chosen for this work, is the retail shop that with computers and cell phones and range of accessories for these articles. This shop run a business in region with high unemployment rate and low revenues. This fact led the owners to communicate with their customers through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horčičková, Lenka. Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček