Radka Lejčková

Diplomová práce

Působení reklamních sdělení na cílovou skupinu

The influence of advertising messages on the target audience
Anotace:
Diplomová práce se zabývá působením reklamních sdělení na příslušníky cílových skupin. V teoretické části analyzuji, podle čeho se lidé rozhodují. Zdůrazňuji rostoucí roli emocí. Poté popisuji doporučení ke tvorbě textové i vizuální stránky reklamního sdělení. V praktické části ověřuji, jak tyto rady skutečně působí na vybranou skupinu. Využívám metodu skupinového rozhovoru. Provádím rozhovory s odborníky …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the influence which the advertising messages have on the target audience. In the theoretical part I analyze the way in which people are deciding. I emphasize the growing role of emotions. Furthermore I describe recommendations how to create textual and visual parts of the advertising messages. In the practical part I verify how these recommendations actually influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedoucí: Eva Kašparová
  • Oponent: Emilie Franková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29430