Podnikatelský plán a strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Ing. Tomáš Král
Ing. Tomáš Král
Diplomová práce
Podnikatelský plán a strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Business plan and strategy of a small and middle company in the e-business field
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vypracování strategického plánu společnosti TENZA, a.s. v oblasti e-businessu. Na jejím počátku jsou stanoveny ekonomické cíle, kterých chce autor dosáhnout právě aplikací e-business nástrojů do současných procesů v podniku. Dále následuje teoretické objasnění celého procesu strategického plánování a jeho součástí, zejména použitých analýz a řešení. V praktické části …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the development of strategic plan for company TENZA, a.s. in the e-business field. At the beginning, economic goals are set. The author wants these goals to be achieved by mentioned application of e-business tools to the current enterprise processes. Further, theoretic explanation of whole strategic planning process takes place, especially the strategic analysis and drafted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wq2wf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Internationalization of Ghanaian Agricultural SMEs in the context of strategic orientation
Betty Sumboh -
Financial Analysis of Xiaomi Corporation for the Purposes of Strategic Development
Anastasia Eremeeva -
Strategic analysis of Bombardier Inc.
Ilya Yankin -
Strategic analysis of Mattoni
Valeriia Malakhovskaia -
Strategic analysis
Šárka Popovová -
Strategická analýza vybraného podniku
Matěj Zwinger -
Strategická analýza daného podniku
Monika Netopilová -
Strategická analýza konkrétního podniku
Petr Kolář