Ivana PETŘÍKOVÁ

Bakalářská práce

Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.

Direct marketing and his function in the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem a jeho jednotlivými prvky, které jsou využity pro získání konkrétních zákaznických skupin v projektu SMS INFO u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Cílem projektu je nabídnout zákazníkům důležité informace týkající se například havárií a odstávek vody. Pomocí direct marketingových nástrojů jsou vybrané skupiny osloveny k registraci do služby SMS …více
Abstract:
The main subject of this thesis is the Direct Marketing and its particular elements. These elements are used in order to classify the customer groups for the project SMS IFO at the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, LLC. The main goal of the project is to offer the customers the possibility of being informed about water cuts and breakdowns. Selected groups are asked to register in the SMS INFO service by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13444

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Helena Koutná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETŘÍKOVÁ, Ivana. Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.