Využití percepce krajiny v návštěvnickém managementu – Anna Vondrovská
Anna Vondrovská
Bachelor's thesis
Využití percepce krajiny v návštěvnickém managementu
The use of Landscape Perception in the Visitor Management
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využitím percepce krajiny v návštěvnickém managementu. Cílem práce je zanalyzovat návštěvnické řízení v oblasti Třebechovicka s důrazem na percepci krajiny. V rámci empirického výzkumu je využita metoda řízených rozhovorů s vedením destinačního managementu, dotazníkového šetření založeného na hodnocení fotografií krajiny, zúčastněného pozorování v terénu a analýzy propagačních …viacAbstract:
The bachelor thesis interprets landscape perception within visitors management. The aim of the thesis is to analyze visitor management in the area of Třebechovicko with an emphasis on landscape perception. Empirical research carried out makes use of structured interviews regarding destination management, a questionnaire survey based on the evaluation of landscape photos, field observations and analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10137
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2017
- Vedúci: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiří Štyrský, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VONDROVSKÁ, Anna. \textit{Využití percepce krajiny v návštěvnickém managementu} Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fhi045/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Percepce internetových portálů cestovního ruchu (na příkladě Rakouska)
Lenka Přikrylová -
Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y
Štěpán Bazala -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
1. Teoretická část:\nl{}Člověk a krajina v současné inscenované fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Svázaná krajina\nl{}b) volný výstavní soubor: Svázaná krajina
Andrea Malinová -
Krajina města, krajina přírody
Veronika ŠAŠINKOVÁ -
Kulturní krajina Žďárska jako nástroj destinačního managementu
Tomáš Pleva -
Krajina neistoty - vnímanie ambivalentného priestoru
Flávia Lujza Csikyová -
Venkovské prostředí přechodného území horské a nížinné části Moravy. Kulturní krajina a tradiční stavitelství
Radek Bryol
Názov
Vložil
Vložené
Práva