Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy – Bc. Veronika Jelenová
Bc. Veronika Jelenová
Master's thesis
Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy
Consumer behavior in the market of over-the-counter medicines and dietary supplements
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy. Cílem práce je na základě identifikace faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu volně prodejných léčiv a doplňků stravy v České republice vyvodit závěry a doporučení pro subjekty působící na daném trhu. Orientační analýza umožnila popsat situaci na daném trhu a zkoumat rostoucí tendenci …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the behavior of consumers in the market of over-the-counter medicines and dietary supplements. The aim of this paper is to draw conclusions and recommendations to different entities operating on the market by identifying factors influencing the behavior of consumers in the market of over-the-counter medicines and food supplements in the Czech Republic. An indicative analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELENOVÁ, Veronika. \textit{Chování spotřebitelů na trhu s~volně prodejnými léčivy a~doplňky stravy}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/fhjivo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková -
Analýza etického managementu a CSR ve farmacii
Katarína Bilá -
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Faktory podmiňující rozhodování spotřebitelů při volbě kavárny
Kateřina Sýkorová -
Vliv vnějších faktorů na kupní rozhodování spotřebitelů ve sféře módy pro mladé
Barbora Nováková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights