Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy – Bc. Veronika Jelenová
Bc. Veronika Jelenová
Diplomová práce
Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy
Consumer behavior in the market of over-the-counter medicines and dietary supplements
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy. Cílem práce je na základě identifikace faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu volně prodejných léčiv a doplňků stravy v České republice vyvodit závěry a doporučení pro subjekty působící na daném trhu. Orientační analýza umožnila popsat situaci na daném trhu a zkoumat rostoucí tendenci …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the behavior of consumers in the market of over-the-counter medicines and dietary supplements. The aim of this paper is to draw conclusions and recommendations to different entities operating on the market by identifying factors influencing the behavior of consumers in the market of over-the-counter medicines and food supplements in the Czech Republic. An indicative analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková -
Analýza etického managementu a CSR ve farmacii
Katarína Bilá -
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv vnějších faktorů na kupní rozhodování spotřebitelů ve sféře módy pro mladé
Barbora Nováková -
Faktory podmiňující rozhodování spotřebitelů při volbě kavárny
Kateřina Sýkorová -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková
Název
Vložil
Vloženo
Práva