Pavlína Votočková

Diplomová práce

Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Trends in Fashion Marketing and their influence to consumer buying decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trendy ve fashion marketingu a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k fashion marketingu a jeho aktuálním trendům: Fast Fashion, online nakupování, co-brandingu a vlivu sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou spotřebitelského chování, specifikací …více
Abstract:
This master's thesis deals with Trends in Fashion Marketing and their influence to consumer buying decision. The aim of the thesis is to analyse consumer's attitude to fashion marketing and it's current trends: Fast Fashion, online shopping, co-branding and influence of social sites. The thesis is devided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with consumer behavior, specification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71227

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod