Jolana MLČÁKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.

The marketing environment analysis in M servis, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně popsány jednotlivé faktory marketingového prostředí a jsou zde také uvedeny metody vhodné pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost M servis, s.r.o., zabývající se prodejem a servisem vozů, a následně jsou zpracovány analýzy marketingového prostředí …více
Abstract:
The bachelor?s thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. In theoretical part respective factors of marketing environment are generally described as well as methods suitable for market analysis. In practical part of the paper the company M servis, s.r.o. (ltd.), dealing in retail and service of automobiles, is characterized, and subsequently analyses of marketing environment are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2010
Identifikátor: 15477

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. Josef Navrátil, DrSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MLČÁKOVÁ, Jolana. Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2030

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe