Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení – Tereza Tříšková
Tereza Tříšková
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TŘÍŠKOVÁ, Tereza. \textit{Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení} Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fhvfgv/. [cit. 2024-03-29].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Bakalářské programy (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva