Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy HTP Moravia s.r.o. – Lenka Rybarová
Lenka Rybarová
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy HTP Moravia s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zejména návrhy jednotlivých řešení, pro firmu HTP Moravia s pobočkou v Třebíči. Tyto návrhy mají přispět nejen ke zvýšení spokojenosti zákazníků, ale také k zesílení konkurenceschopnosti. Samotnému vytvoření konkrétního návrhu řešení předchází hloubkové šetření pomocí záznamových archů, uskutečněné se 30 respondenty a následné vyhodnocení ve vlastní práci pomocí grafů a tabulek …víceAbstract:
The central theme of the bachelor thesis is a particular proposals of solutions for the company HTP Moravia with a branch in Trebic. These proposals should contribute not only to increase customer satisfaction, but also to enhance competitiveness. The actual make of practical solution precedes depth investigation using recording sheets made with 30 respondents and the subsequent evaluation of their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/fhx2fv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYBAROVÁ, Lenka. \textit{Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy HTP Moravia s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fhx2fv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Jana OCHOVÁ -
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková
Název
Vložil
Vloženo
Práva