Participace rodičů na integrovaném vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – Andrea GALUŠKOVÁ
Andrea GALUŠKOVÁ
Master's thesis
Participace rodičů na integrovaném vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Parentsparticipation in integrationofchildrenwithspecialeducationalneeds.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem participace rodičů na integrovaném vzdělávání dítěte s poruchou autistického spektra v běžných základních školách. V teoretické části vymezuji pojem žák se speciálními vzdělávacími potřebami, blíže specifikuji dítě s autismem. Dále popisuji podmínky pro integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných základních školách. Zaměřím se také na rodinu …moreAbstract:
This diploma thesis deals with participation of parents on integrated education of their children with autism spectrum disorder to common elementary schools. The theoretical part determines the term of child with speciál educational needs, partcularly children with autism spectrum disorders. Further it describes the preconditions for the integration of children with special educational needs to common …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2013
Accessible from:: 13. 12. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2014
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GALUŠKOVÁ, Andrea. \textit{Participace rodičů na integrovaném vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fhy8dp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GALUŠKOVÁ, Andrea. Participace rodičů na integrovaném vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ