Plán marketingových aktivit Státního hradu Bouzov – Sylva Marková
Sylva Marková
Bakalářská práce
Plán marketingových aktivit Státního hradu Bouzov
Operations Plan of the State Castle Bouzov
Anotace:
Cílem práce bylo analyzovat stav a úroveň marketingových aktivit Státního hradu Bouzov, shrnout současný stav a navržení způsobů jejich zlepšení. Úvodní část práce se zabývala teorií marketingových aktivit památkových objektů z obecného hlediska a v druhé části byly tyto teoretické poznatky aplikovány přímo na analyzovaný objekt. Výsledkem bylo navržení nových marketingových aktivit a postupů, jak …víceAbstract:
Preliminary work part dealt with the theory of marketing activities of monuments in general and in the other part was these theoretical knowledge applied directly to the analyzed object. The result was the design of new marketing activities and techniques how to attract the potential visitor. At the start of this work were some of the proposed activities attached into State castle Bouzov's plan of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marková, Sylva. Plán marketingových aktivit Státního hradu Bouzov. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Národní kulturní památky a archivní kulturní památky v českém archivnictví
Leona Zítová -
Tvorba didaktického prostředku zaměřeného na zprostředkování národní kulturní památky hrad Bouzov
Kristýna ŠEVČÍKOVÁ -
Branding kulturních institucí: Národní kulturní památka Vyšehrad
Simona Velechovská -
Andragogika a edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví v národní kulturní památce hradu Kokořín
Marie Bímová -
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Karolína Krejčová -
Stát jako vlastník kulturní památky
Dita Pešková -
Marketingová strategie národní kulturní památky Huť Jakub Tasice
Martin Hnízdil -
Státní hrad Bouzov - Gotická autentika jihozápadního křídla
Sylva BUCHEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva