Bc. Jan Martinát

Bakalářská práce

CRM systém pro vzdělávací služby

CRM System for Educational Services
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu požadavků firmy působící v oblasti vzdělávacích služeb. Pro danou společnost se snaží navrhnout ideální systém sledující zákazníky, zaměstnance, kontakty mezi nimi a školení, která firma veřejnosti nabízí. Na základě tohoto návrhu je systém zrealizován.
Abstract:
The thesis targets the analysis of requirement of a company which operates in the scope of educational services. It aims for this company to design essential system which wathches customers, employees, communication between them and the seminars which are offered to the public. The system is realized on the basis of this concept.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2007
  • Vedoucí: RNDr. Pavel Hajn

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika