Kamilla Zakirbayeva

Bakalářská práce

Advertisment – the phenomenon of communication

Advertisment – the phenomenon of communication
Abstract:
This bachelor's thesis consists of an introduction, theoretical and practical part, conclusion and list of used literature. The first chapters describe the emergence of advertising, its traditions, role in our lives, as well as its tasks. In the theoretical part pays special attention to the components of the communicative structure of the advertising text, its voice and influence of the genre. In …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication