Komunikační specifika pracovní role divadelní produkční – Agáta Karasová
Agáta Karasová
Bakalářská práce
Komunikační specifika pracovní role divadelní produkční
The communicational specifics of the role of a production manager in theatre
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat profesní komunikaci divadelní produkční z hlediska jejích specifik, daných především divadelním prostředím. Zároveň je cílem práce porovnání profesní komunikace managera ve firmě střední velikosti a divadelní produkční v repertoárovém divadle. Dále také zjištění optimálních komunikačních prostředků nutných pro výkon tohoto povolání a nejčastější nedostatky …víceAbstract:
The aim of this thesis is to map professional communication of production manager in theatre, from the point of view of specifics in theatre environment. It also expresses and compares professional manager communication in a medium-sized company with professional communication of production manager in repertory theatre. And it also determines optimal communication, which is necessary for this profession …víceKlíčová slova
komunikace (sdělování)Klíčová slova
psychologie práceKlíčová slova
profesiografieKlíčová slova
divadelní produkceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ivana VOSTÁRKOVÁ
- Oponent: Jana LEDVINOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 1. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Intrapersonální komunikace (ne)oddělitelnou složkou dramatického díla v návaznosti na Zichovu Estetiku dramatického umění a Osolsoběho Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci
Petra Bruzlová -
Interní komunikace v kulturní sféře
Zuzana Kravcová -
Moje terapie: Psychologie v reflexi rozhlasového média
Magdaléna KUBATKOVÁ -
Profesiografie - systemizace funkcí a jejich popis
Veronika Linhartová -
Profesiografie vychovatele ve školní družině
Kateřina HŘIVNACKÁ -
Profesiografie povolání sociální pracovník v sociálních službách
Lucie Szejutová -
Výběr zaměstnanců a profesiografie
Jakub Šerák -
Delegování a profesiografie v malé firmě
Pavel Miloschewsky