Aleš Polák

Master's thesis

The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.

Uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Mobilkom, a.s.
Abstract:
Cílem práce je představení a zhodnocení nástrojů marketingového řízení používaných ve firmě Mobilkom, představení základních teoretických východisek marketingového řízení, stručná charakteristika podniku, analýza nástrojů marketingového mixu a návrhy opatření vedoucích ke zlepšení situace v podniku.
Abstract:
The objective of the thesis is to introduce and evaluate marketing management tools being applied in the company Mobilkom, a.s.; presentation of the basic marketing management theoretical resources, brief characteristics of the company and analysis of the marketing mix instruments as well as suggestion of measures leading to improvement of the company situation.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 1. 2010
  • Supervisor: Tereza Vinšová
  • Reader: Taťána Chrápková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16463