Profil společnosti Duplex Pop Up Bar na sociálních sítích – Lucie Malátová
Lucie Malátová
Bakalářská práce
Profil společnosti Duplex Pop Up Bar na sociálních sítích
Duplex Pop Up Bar company profile on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá profilem vybrané společnosti na sociálních sítích. Hlavním cílem je navržení marketingové strategie na sociálních sítích společnosti Duplex Pop Up Bar, která by měla zároveň vést ke zvýšení sledovanosti na používaných sítích za sledované období a následné zvýšení návštěvnosti podniku. Celá práce je rozdělena na část teoretickou a vlastní práci neboli část praktickou. V teoretické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the profile of a selected company on social networks. The main objective is to propose a social media marketing strategy for the company Duplex Pop Up Bar, which should also lead to an increase in the number of followers on the networks used during the period under review and a subsequent increase in the number of visitors. The entire work is divided into a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Milena Dvořáková, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Tereza PROVINSKÁ -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Gordana Bilecová -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva