Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci – Bc. Kateřina Marešová
Bc. Kateřina Marešová
Bachelor's thesis
Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci
Aspects of Crisis Communication and their Perception by Employees
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na interní krizové komunikace ve firmě. Cílem práce je popsat aspekty chybně vedené krizové komunikace a na základě vysledovaných fakt popsat její dopady na zaměstnance a vytyčit doporučení. Teoretická část obsahuje základní klíčové informace o krizové komunikaci s ohledem na vnitrofiremní, rozebírá důvody, proč komunikovat v období krize a zabývá se otázkou, jak vést …viacAbstract:
This thesis focuses on the internal crisis communication in the company. The aim is to describe aspects of the erroneously led crisis communications and on the basis of the facts observed to describe its impact on employees and to set recommendations. The theoretical section contains basic information about the crisis communication with respect to internal company communication. It analyzes the reasons …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
18703
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marešová, Kateřina. Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace ve zvolené organizaci
Sára Vondrášková -
Interní komunikace jako strategický prostředek managementu pro dosažení souladu se zaměstnanci s důrazem na krizovou situaci ve firmě
Pavel Smola -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti
Alina Obidina -
Krizová komunikace v organizacích s použitím moderních prostředků IT
Miloš Kovalčík -
Osobnost tiskového mluvčího jako předpoklad úspěšné komunikace firmy
Petra Nosková -
Návrh interní komunikace ve vybraném podniku
Natálie Vrbová -
Interní PR komunikace v době pandemie
Kristýna Edingerová