Dluhová past v rodinách a způsoby jejího řešení – Bc. Dan Kazda
Bc. Dan Kazda
Diplomová práce
Dluhová past v rodinách a způsoby jejího řešení
The debt trap in the families and ways of solving
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem dluhové pasti v rodinách a způsobem jejího řešení. Celkem je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je popsáno vymezení základních pojmů (dluhová past, charakteristika rodiny, charakteristika dluhu atp.), historický i současný pohled na zadluženost rodin, příčiny a důsledky zadlužení. Součástí teoretické části je i prevence dluhové pasti …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of debt trap in families and the way of its solution. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes the definition of basic concepts (debt trap, family characteristics, characteristics of debt, etc.), historical and contemporary view of family debt, causes and consequences of debt. The theoretical part also includes the prevention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adriana Sychrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kazda, Dan. Dluhová past v rodinách a způsoby jejího řešení. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Resocializační pedagogika / Resocializační pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost jako součást potřebného vzdělání pro sociální pracovníky
Petr Burcal -
Finanční gramotnost z pohledu žáků, učitelů a sociálních pracovníků
Lenka Nejezchlebová -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Finanční gramotnost jako celoživotní proces vzdělávání
Miloš Ladra -
Finanční gramotnost v projektovaném kurikulu
Karel Ševčík -
Finanční gramotnost jako prevence sociální exkluze
Zdeněk ŠTĚPÁNEK -
Finanční gramotnost žáků pátých tříd
Lucie Hráčková -
Finanční gramotnost dětí ve výchovném ústavu
Kristýna Procházková