Ing. Pavla Sulanská

Master's thesis

Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon

Sales promotion and personal selling of the cosmetical company Avon
Anotácia:
Téma mé diplomové práce je „Podnikový marketing“ zaměřený především na podporu prodeje a osobní prodej kosmetické společnosti Avon, s. r. o. V teoretické části jsem se zabývala nejprve základními pojmy marketingu a následně jsem se zaměřila hlavně na podporu prodeje a osobní prodej. V praktické části jsem nejprve uvedla pár základních informací (o historii, o poslání, o dosažených ocenění aj.) kosmetické …viac
Abstract:
The subject of my thesis is the Company’s marketing¨ focused especially on the sales promotion and personal selling of Avon, s.r.o. company. In the theoretical part I have been firstly dealing with the basic marketing terms and then I have focused predominantly on the sales promotion and personal selling. In the practical part I have firstly named some basic information (about history, message, appraisals …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2008
  • Vedúci: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Vaškovic

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní