Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace – Fortune Nwaiwu
Fortune Nwaiwu
Disertační práce
Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
The Digital Transformation of Business: A Proposed Framework for Achieving Organisational Transformation
Abstract:
Digital transformation continues to have significant aspect on various aspects of society, the evidence of its impact is visible and self-evident particular across various industry sectors. However, as digital technologies continue to evolve and transform society, the leadership teams of various business organisations continue to struggle in their quest to effectively harness the potentials of these …víceAbstract:
Digitální transformace má i nadále významný aspekt v různých aspektech společnosti, důkazy o jejím dopadu jsou viditelné a evidentní zejména v různých průmyslových odvětvích. Jelikož se však digitální technologie neustále vyvíjejí a transformují společnost, vedoucí týmy různých obchodních organizací nadále bojují ve snaze efektivně využít potenciál těchto technologických inovací při transformaci a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 7. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NWAIWU, Fortune. \textit{Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/figd20/.
Jak správně citovat práci
Nwaiwu, Fortune. Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví
Anna Bernátová -
Digitální transformace HR ve vybrané organizaci.
Kristýna Šiková -
Specifika řízení změn v rámci digitální transformace organizace
Michal Proksch -
Digitální transformace veřejné správy - výzvy a předpoklady
Anastasia Janssen -
Digitální transformace ve finančním sektoru
Artur Galstyan -
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Elina Stocker -
Digitální charita: inovace neziskového sektoru
Květoslava Svrčinová -
Specifika řízení změn v rámci digitální transformace organizace
Michal Proksch