Zuzana Pavlů
Diplomová práce
Brand management vybrané značky
Brand management of selected brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení značky. Cílem práce bylo shrnout problematiku brand managementu a získané poznatky aplikovat na konkrétní značku. Tato aplikace spočívala v analýze stávajícího řízení značky, jeho hodnocení a navržení doporučení pro případná zlepšení při jejím řízení v budoucnu. Teoretická část práce vysvětluje pojem značka, popisuje funkce a prvky značky a zabývá se jednotlivými …víceAbstract:
The thesis engages in the subject of brand management. The objective of the thesis was to conceive the subject of brand management and to apply the knowledge gained to a particular brand. This includes analysis and evaluation of current brand management of the brand selected and also suggested recommendations for managing the brand in the future. The theoretical part of the thesis focuses on brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Patrik Skála
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand management vybrané značky
Zuzana Pavlů