Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy – Mgr. Marek Harok
Mgr. Marek Harok
Master's thesis
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
The Law Against Unfair Competition and the Selfregulation of the Advertising
Anotácia:
Práce se zabývá samoregulací reklamy. Zaměřuje se především na fungování Rady pro reklamu a srovnání etického kodexu reklamy s právní úpravou a rozhodnutími Arbitrážní komise Rady pro reklamu.Abstract:
Thesis deals with selfregulation of advertisement. It focuses mainly on function of Council of Advertisement and comparison of ethical Code of Advertising with legislation and adjudications of Arbitration Committee of Council of Advertisement.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a3pcn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2012
- Vedúci: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Law and Legal Science / Law
Práce na příbuzné téma
-
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Principy veřejné služby, Etické kodexy Rady Evropské unie
Kristýna Osmíková -
Etický kodex advokáta
Marie Blahnová -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová