Petr Buček
Diplomová práce
Editor pro GLSL
GLSL Editor
Anotace:
Cílem práce je vytvořit moderní nástroj pro zjednodušení vývoje shaderů v jazyce OpenGL Shading Language, včetně porovnání a zhodnocení existujících řešení. Důraz byl kladen na jednoduchost použití vzniklého nástroje a možnost jeho využití při výuce shaderů. Nástroj podporuje doplňování kódu, vizualizaci vytvářeného shaderu i udržení ukázkové scény jako celku. Součástí práce je i sada demonstračních …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create modern tool for simplification of shaders development in OpenGL Shading Language, including comparison and evaluation of existing solutions. The emphasis was on using simplicity of the tool and on possibility of using it for shaders lessons in education. The tool supports code complementarity, visualization of generated shader and maintaining of demonstration scene …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/103875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Petr Gajdoš
- Oponent: Jan Platoš
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
GLSL editor
Bohumil PODLESÁK