Analýza dopadu Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání v oblasti kavárenství – Nikola Zunová
Nikola Zunová
Master's thesis
Analýza dopadu Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání v oblasti kavárenství
Analysis of the impact of COVID-19 on coffee consumer behaviour and on coffee shop industry
Abstract:
Diplomová práce se zabývá dopadem pandemie Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání kaváren. Hlavním cílem práce je analyzovat změny chování a preferencí českých spotřebitelů na trhu kávy v důsledku pandemie Covid-19 z pohledu kaváren. Dílčím cílem práce je porovnání dopadů pandemie na velký řetězec kaváren a na malé soukromé kavárny v České republice. Diplomová práce je rozdělena do tří …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the impact of the COVID-19 pandemic on consumer behaviour and on coffee shop industry. The main aim of the thesis is to analyse changes in consumer behaviour and preferences of Czech coffee consumers during the pandemic crisis. The partial aim of the thesis is to evaluate different impacts of the pandemic on big chain coffeehouse and small private coffeehouses. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85681
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Andrej Tóth
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZUNOVÁ, Nikola. \textit{Analýza dopadu Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání v oblasti kavárenství}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/finotk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85681
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza spotřebního chování zákazníků kaváren
Marie BENDOVÁ -
Crowdfunding jako forma financování kavárenských podniků během pandemie Covid-19 i po ní
Pavel Osmančík -
Analýza motivačních faktorů zaměstnanců kaváren s výběrovou kávou a navržení motivační strategie v kontextu pandemie COVID 19
Šimon Jáně -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková