Analýza dopadu Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání v oblasti kavárenství – Nikola Zunová
Nikola Zunová
Diplomová práce
Analýza dopadu Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání v oblasti kavárenství
Analysis of the impact of COVID-19 on coffee consumer behaviour and on coffee shop industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dopadem pandemie Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání kaváren. Hlavním cílem práce je analyzovat změny chování a preferencí českých spotřebitelů na trhu kávy v důsledku pandemie Covid-19 z pohledu kaváren. Dílčím cílem práce je porovnání dopadů pandemie na velký řetězec kaváren a na malé soukromé kavárny v České republice. Diplomová práce je rozdělena do tří …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the impact of the COVID-19 pandemic on consumer behaviour and on coffee shop industry. The main aim of the thesis is to analyse changes in consumer behaviour and preferences of Czech coffee consumers during the pandemic crisis. The partial aim of the thesis is to evaluate different impacts of the pandemic on big chain coffeehouse and small private coffeehouses. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Andrej Tóth
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85681
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza spotřebního chování zákazníků kaváren
Marie BENDOVÁ -
Crowdfunding jako forma financování kavárenských podniků během pandemie Covid-19 i po ní
Pavel Osmančík -
Analýza motivačních faktorů zaměstnanců kaváren s výběrovou kávou a navržení motivační strategie v kontextu pandemie COVID 19
Šimon Jáně -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková