Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole – Bc. Kateřina Dobčáková
Bc. Kateřina Dobčáková
Master's thesis
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
The role of the mentor teacher in the professional development of novice kindergarten teachers
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zachytit, jakým způsobem uvádějící učitelka poskytuje orientaci začínající učitelce ohledně informací o přípravě, průběhu a výsledcích vzdělávání ve vybrané mateřské škole v Brně. V úvodní části je popsána uvádějící učitelka jakožto mentor a začínající učitelka jako mentee a jak je na ně pohlíženo z textů odborné literatury. V empirické části je představen výzkum uvádějících …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out how the supervising teacher provides orientation in the field to a beginning teacher regarding information about the preparation, realization and outcomes of education in one kindergarten in Brno. The introductory part describes the supervising teacher as a mentor and the beginning teacher as a mentee and how they are viewed in the professional literature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pegw6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Pre-school Pedagogy / Pre-school Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Rozvoj pedagogických kompetencí perspektivou VŠ učitelů - expertů
Boušková Boušková -
Pedagogové volného času - jejich práce a profesní rozvoj
Marie Cafourková -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Mateřská škola
Eliška Holubová