Využití znakového jazyka u slyšících dětí při vyučování v běžné základní škole – Bc. Jana Švehlová
Bc. Jana Švehlová
Master's thesis
Využití znakového jazyka u slyšících dětí při vyučování v běžné základní škole
The use of sign language with hearing children while teaching in the primary school
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Využití znakového jazyka u slyšících dětí při vyučování na běžné základní škole se zaměřuje na používání netradičního komunikačního systému při výuce a jeho vliv na osvojování nových informací a zlepšení u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Je zde objasněna problematika komunikace, vývoje dítěte a specifické vzdělávací potřeby žáků základních škol. Cílem práce je …viacAbstract:
The thesis called Using of the sign language by hearing children in the classroom at a common primary school focuses on using of unconventional communication system in teaching and its impact on learning of new information and improvement by pupils with special educational needs. Issues of communication, child´s development and specific educational needs of pupils at primary schools are explained here …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fnird/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2016
- Vedúci: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová