Analýza determinantů ovlivňujících návštěvnost diváků na fotbalových utkáních v nejvyšší španělské fotbalové lize – Matěj Vácha
Matěj Vácha
Bakalářská práce
Analýza determinantů ovlivňujících návštěvnost diváků na fotbalových utkáních v nejvyšší španělské fotbalové lize
An analysis of the determinants influencing spectator attendance at football matches in the top Spanish football league
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá různé faktory ovlivňující návštěvnost fotbalových zápasů v nejvyšší profesionální španělské fotbalové lize. Vlivy těchto faktorů jsou zkoumány vícenásobnou regresní analýzou na datech ze zápasů soutěže La Ligy v ročnících 2018/19 a 2022/23. Z výsledných hodnot koeficientů jednotlivých proměnných analyzuje, zda jednotlivé faktory mají vliv na poptávku po návštěvnosti fotbalových …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the different factors influencing attendance at football matches in the top professional Spanish football league. The effects of these factors are examined by multiple regression analysis on data from La Liga matches in the 2018/19 and 2022/23 seasons. From the resulting coefficient values of each variable, study analyses whether each factor influences the demand for football …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93240
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Kotrba
- Oponent: Jakub Čihák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁCHA, Matěj. \textit{Analýza determinantů ovlivňujících návštěvnost diváků na fotbalových utkáních v nejvyšší španělské fotbalové lize}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/fisw7y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93240
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Chování spotřebitele při výběru letní dovolené
Denisa Foglová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Chování spotřebitele na trhu klimatizační techniky
Jitka Křemečková -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Chování spotřebitele při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu
Monika Polášková -
Change in Consumer Behaviour Post Covid-19 Pandemic with Reference to Healthcare Services
KameshKumar Jitendra Modi