Proměna hudebního průmyslu po nástupu digitálních distribučních služeb – MgA. Vojtěch Sedlák
MgA. Vojtěch Sedlák
Bakalářská práce
Proměna hudebního průmyslu po nástupu digitálních distribučních služeb
Transformation of music industry after the emergence of digital distribution of music
Anotace:
Diplomová práce "Proměna hudebního průmyslu po nástupu digitální distribuce hudby" pojednává o vývoji hudebního průmyslu v reakci na nástup internetu a digitální distribuce hudebních nahrávek. Mapuje pokles fyzického prodeje hudebních nosičů v kontrastu s nárůstem digitálních prodejů a popisuje způsoby, jakými hudební vydavatelství na vzniklou situaci reagujíAbstract:
Diploma thesis „Transformation of music industry after the emergence of digital distribution of music” deals with evolution of music industry in the age of The Internet and digital distribution of music recordings. It focuses on the decline of physical sales of music and the growth of digital music sales and describes means, by which the music labels react on this new situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/ye5up/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Vít Kouřil
- Oponent: Ing. Marek Kokeš, doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/ye5up/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
Marek Lis -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Business modely digitální distribuce hudby se zaměřením na streamovací platformy
Mario Kolínský -
Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby
Jan Lafek -
Digitální distribuce elektronické hudby
Jan César -
Digitální distribuce hudby
Daniel Matoušek