Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál – Bc. Lucie Sovová
Bc. Lucie Sovová
Bakalářská práce
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Model as a product of a modeling agency and event marketing potential
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je objasnění event marketingových aktivit a zařazení modelky či modele jako marketingový nástroj. Dílčím cílem je objasnění úlohy modelky v případě reklamní fotografie, které nás dennodenně obklopují a způsobu jak na nás vizuálně i psychologicky tyto fotografie působí. Pro řešení hlavního cíle byla navrhnuta eventová akce, kdy byla hlavní náplní móda, a tím pádem byly využity …víceAbstract:
Abstract The goal of this thesis will be to examine marketing activities including the use of unrealistic models as a marketing tool. The issue of using visual strategies of promoting these images surrounding us everyday and how these activities are infecting society on a psychological level will be argued. Positive marketing practices have been around from the begining selling products. Fashion designers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dqwlf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOVOVÁ, Lucie. \textit{Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál} [online]. Praha, 2016 [cit. 2022-05-23]. Dostupné z: https://theses.cz/id/fivtne/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Mgr. Miloslava Kykalová.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace modelky jako produktu modelingové agentury
Zhanna Pogorelova -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Klára Sierra -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Marie Michálková