Veronika Haladyová
Bachelor's thesis
Založení a tvorba módní značky Magnol
Founding and creation of the fashion brand Magnol
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je vytvoření komplexní prezentace pro nově vznikající oděvní značku Magnol. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrána témata, jako je tvorba značky, vývoj marketingu v oděvním průmyslu a marketingové a strategické nástroje. Dále je provedena analýza tuzemského trhu a konkurence v oděvním průmyslu. Analýza zákazníka je provedena pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky …moreAbstract:
The subject of this bachelor's thesis is the creation of a comprehensive presentation for the emerging clothing brand Magnol. The individual chapters discuss topics such as branding, the development of marketing in the clothing industry, as well as specific marketing and strategic tools. Furthermore, an analysis of the domestic market and competition in the clothing industry is carried out. The customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Lucie Charvátová, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Specifika budování fashion brandu na příkladu vybraných designérských značek na československém trhu
Štěpánka Svatošová -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
Leontýna Záhorová -
Tvorba značky PatrikZen a propagačních materiálů
Patrik Fadrhonc -
Tvorba značky hudebnímu duu Dominika a Jan
Jan Lafek -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková